
Pasibaigus 2013 m. ir pradėjus vertinti šio laikotarpio veiklos rodiklius labiausiai džiuginančiu galima įvardinti tinklo gedimų skaičių, kuris, lyginant su 2012 m., sumažėjo beveik 40 proc., nepaisant to, kad tuo pačiu metu 10 proc. padidėjo teikiamų paslaugų skaičius.
Pasak VšĮ „Plačiajuostis internetas“ tinklo valdymo vadovo Roko Jucio, tam neabejotinos įtakos turėjo vieningas specialiai parinktų prevencinių priemonių taikymas.
2011 m. pirmąjį ketvirtį veiklą pradėjo VšĮ „Plačiajuostis internetas“ Tinklo valdymo tarnyba, kuri šalia kitų savo funkcijų taip pat ėmėsi rinkti ir analizuoti aktyvinės ir pasyvinės tinklo dalies gedimų statistiką. Tarnybos duomenimis, didžiausia gedimų dalis atsiranda dėl elektros energijos tiekimo sutrikimų. 2011 m. minėtieji gedimai sudarė apie 60 proc., o 2012 m. – apie 55 proc. visų tais metais užregistruotų gedimų. Tokie rodikliai paskatino imtis priemonių šiai problemai spręsti.
„Viena iš taikytų priemonių – galingesnių rezervinių maitinimo šaltinių (UPS) instaliavimas ir sistemingas jų baterijų keitimas. Šios įrangos dėka užtikrinamas nepertraukiamas elektros energijos tiekimas VšĮ „Plačiajuostis internetas“ įrangai, įvykus gedimui elektros energijos tiekimo tinkluose. Tai ypač naudinga šiltuoju metų laiku, kai dažnai susiduriama su gamtos jėgų siautėjimu ir to padariniais“, - kalbėjo R. Jucys.
Kita reikšminga priemone įvardintas tinklo rezervinių kelių paslaugoms sukūrimas. Šios priemonės dėka gerinamas paslaugų patikimumas, nes rezervinį kelią turinčios duomenų perdavimo paslaugos nenutrūksta net ir esant rimtam fiziniam tinklo gedimui.
Svarbu paminėti, kad siekiant užtikrinti optimalų gedimų identifikavimo ir pašalinimo laiką, buvo išplėstas Tinklo valdymo tarnybos darbo laikas. Darbo dienomis VšĮ „Plačiajuostis internetas“ tinklo valdymo specialistai dirba nuo 07.00 iki 23.00 val., o savaitgaliais – nuo 07.00 iki 20.00 val., įskaitant ir šventines dienas. Likusį laiką informacija apie gedimus priimama telefonu, o tinklo problemos identifikuojamos nuotoliniu būdu.
2011 m. pirmąjį ketvirtį veiklą pradėjo VšĮ „Plačiajuostis internetas“ Tinklo valdymo tarnyba, kuri šalia kitų savo funkcijų taip pat ėmėsi rinkti ir analizuoti aktyvinės ir pasyvinės tinklo dalies gedimų statistiką. Tarnybos duomenimis, didžiausia gedimų dalis atsiranda dėl elektros energijos tiekimo sutrikimų. 2011 m. minėtieji gedimai sudarė apie 60 proc., o 2012 m. – apie 55 proc. visų tais metais užregistruotų gedimų. Tokie rodikliai paskatino imtis priemonių šiai problemai spręsti.
„Viena iš taikytų priemonių – galingesnių rezervinių maitinimo šaltinių (UPS) instaliavimas ir sistemingas jų baterijų keitimas. Šios įrangos dėka užtikrinamas nepertraukiamas elektros energijos tiekimas VšĮ „Plačiajuostis internetas“ įrangai, įvykus gedimui elektros energijos tiekimo tinkluose. Tai ypač naudinga šiltuoju metų laiku, kai dažnai susiduriama su gamtos jėgų siautėjimu ir to padariniais“, - kalbėjo R. Jucys.
Kita reikšminga priemone įvardintas tinklo rezervinių kelių paslaugoms sukūrimas. Šios priemonės dėka gerinamas paslaugų patikimumas, nes rezervinį kelią turinčios duomenų perdavimo paslaugos nenutrūksta net ir esant rimtam fiziniam tinklo gedimui.
Svarbu paminėti, kad siekiant užtikrinti optimalų gedimų identifikavimo ir pašalinimo laiką, buvo išplėstas Tinklo valdymo tarnybos darbo laikas. Darbo dienomis VšĮ „Plačiajuostis internetas“ tinklo valdymo specialistai dirba nuo 07.00 iki 23.00 val., o savaitgaliais – nuo 07.00 iki 20.00 val., įskaitant ir šventines dienas. Likusį laiką informacija apie gedimus priimama telefonu, o tinklo problemos identifikuojamos nuotoliniu būdu.