
2022 m. II ketv. įstaigos teikiamomis didmeninėmis paslaugomis operatoriai galėjo naudotis 99,99 % laiko.
Vienas svarbiausių VšĮ „Plačiajuostis internetas“ strateginių uždavinių - užtikrinti teikiamų paslaugų kokybę. Tam, kad būtų pasiektas šis uždavinys įstaiga rengia ir įgyvendina technines bei organizacines priemones.VšĮ „Plačiajuostis internetas“ paslaugų kokybę vertina vidutiniu mėnesiniu tinklo paslaugų pateikiamumo rodikliu – tai laiko intervalas, per kurį klientai gali naudotis paslauga ir kuris išreiškiamas procentiniu santykiu nuo paslaugų teikimo vieno mėnesio laikotarpiui, o ketvirčio rodiklis - trijų einamojo ketvirčio mėnesių rodiklių vidurkis. Siekiama vidutinė paslaugų pateikiamumo reikšmė – 99,98% per mėnesį.
„Tokį išskirtinai aukštą paslaugų pateikiamumo rodiklį padėjo užtikrinti operatyvi įstaigos darbuotojų reakcija į gedimus ir tinklo sutrikimus bei nuolat atliekama ir efektyvi gedimų prevencija“ – Tinklo valdymo tarnybos vadovė Jolanta Kavaliūnaitė.
Svarbu paminėti, kad einamuoju laikotarpiu paslaugų teikimo užtikrinimas vyko sklandžiau, kadangi Lietuvos teritorijoje vyravo geros oro sąlygos, nebuvo stichinių nelaimių, kurios trikdytų elektros energijos tiekimą ir keltų pavojų nepertraukiamam tinklo veikimui. Be to, šalies mastu buvo vykdoma mažiau žemės kasimo darbų (kelio darbų, vandentiekio klojimo, elektros kabelio klojimų ir pan.) šalia ryšio linijų, kas taip pat sumažino inžinerinių tinklų pažeidimo tikimybę.
Didžiausią VšĮ „Plačiajuostis internetas“ prevencinių darbų dalį sudaro priemonės, kurių imamasi, siekiant išvengti paslaugų nutrūkimo, kai nutraukiamas elektros tiekimas ar vyksta elektros tinklų planiniai darbai. Siekdami užtikrinti tinklo gedimus dėl kabelių nutraukimo prevenciją įstaigos darbuotojai nuolatos atlieka projektų derinimus ir konsultuoja kitas įmones dėl vykdomų darbų saugos šalia inžinerinių tinklų. Taip pat, yra nuolat stebima patalpų temperatūra, siekiant apsaugoti įrangą nuo perkaitimo. Prevencinių darbų efektyvumą lemia įdiegti tinklo valdymo ir stebėjimo sistemų sprendimai, leidžiantys anksčiau identifikuoti galimus tinklo gedimus ir imtis savalaikių priemonių, o taip pat 24 val. per savaitę nenutrūkstamas tinklo valdymo centro darbas, užtikrinantis savalaikį gedimų identifikavimą ir šalinimą.