
Viešosios įstaigos „Plačiajuostis internetas“ Tinklo valdymo tarnyba per pirmąjį šių metų ketvirtį 80 proc. gedimų pastebėjo anksčiau nei kreipėsi klientai, antrąjį ketvirtį jau net 87 proc. gedimų buvo pradėti šalinti jų dar nepastebėjus klientams.
Tokius rezultatus padėjo pasiekti diegiamos naujausios tinklo priežiūros technologijos ir nepertraukiamas, 24 valandas per parą 7 dienas per savaitę vykdomas tinklo kokybinių parametrų stebėjimas.
„Džiaugiamės, jog pavyko pagerinti tinklo patikimumo rodiklį net pačiu nepalankiausiu metų laiku – pavasarį, vasaros pradžioje, kuomet dėl dažnų audrų, liūčių ir žaibų sutrinka elektros tiekimas, o tuo pačiu ir mūsų paslaugų teikimas“, – sako Tinklo valdymo tarnybos vadovas, Rokas Jucys.
Tinklo valdymo tarnybos duomenimis, dėl elektros tiekimo trikdžių įvyksta daugiau nei pusė visų VšĮ „Plačiajuostis internetas“ tinklo gedimų: pirmąjį ketvirtį tokie gedimai sudarė 53 proc., antrąjį – 64 proc. Tačiau daugeliu atveju šie sutrikimai būdavo pašalinti greičiau nei sureaguodavo klientai.
Kaip teigia R. Jucys, pasitaikančių sistemos trikdžių padėjo išvengti sumontuoti galingesni nepertraukiamo maitinimo šaltiniai, taip pat, pradeda veikti diegiamos naujos tinklo priežiūros technologijos, be to, planuojama pirkti apsaugas nuo žaibo. Tikimasi, jog įdiegus visas šias priemones, teikiamų paslaugų kokybė dar pagerės.
Primename, jog į Tinklo valdymo tarnybą galima kreiptis visą parą, septynias dienas per savaitę: tel. numeriu: (8 5) 243 0881 ir el. paštu: [email protected].
„Džiaugiamės, jog pavyko pagerinti tinklo patikimumo rodiklį net pačiu nepalankiausiu metų laiku – pavasarį, vasaros pradžioje, kuomet dėl dažnų audrų, liūčių ir žaibų sutrinka elektros tiekimas, o tuo pačiu ir mūsų paslaugų teikimas“, – sako Tinklo valdymo tarnybos vadovas, Rokas Jucys.
Tinklo valdymo tarnybos duomenimis, dėl elektros tiekimo trikdžių įvyksta daugiau nei pusė visų VšĮ „Plačiajuostis internetas“ tinklo gedimų: pirmąjį ketvirtį tokie gedimai sudarė 53 proc., antrąjį – 64 proc. Tačiau daugeliu atveju šie sutrikimai būdavo pašalinti greičiau nei sureaguodavo klientai.
Kaip teigia R. Jucys, pasitaikančių sistemos trikdžių padėjo išvengti sumontuoti galingesni nepertraukiamo maitinimo šaltiniai, taip pat, pradeda veikti diegiamos naujos tinklo priežiūros technologijos, be to, planuojama pirkti apsaugas nuo žaibo. Tikimasi, jog įdiegus visas šias priemones, teikiamų paslaugų kokybė dar pagerės.
Primename, jog į Tinklo valdymo tarnybą galima kreiptis visą parą, septynias dienas per savaitę: tel. numeriu: (8 5) 243 0881 ir el. paštu: [email protected].