Norėdami Jums pasiūlyti kokybiškas mūsų interneto svetainėje teikiamas paslaugas, prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies"). Slapukus naudosime atpažindami Jus, kaip ankstesnį svetainės lankytoją ir rinkdami svetainės lankomumo statistiką. Jūs bet kada galite peržiūrėti, kokią informaciją (slapukus) įrašome. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus, tačiau tokiu atveju kai kurios svetainės funkcijos Jums gali būti neprieinamos. Daugiau informacijos

TINKLAS PLEČIASI, BET GEDIMŲ MAŽĖJA

Apžvelgus šių ir praeitų metų vasaros gedimų statistiką, matyti, kad šiemet gedimų registruota 3 proc. mažiau nei 2011 m. Tokių rezultatų leido pasiekti išplėsti Tinklo valdymo tarnybos resursai bei įdiegtos naujos tinklo stebėjimo ir valdymo sistemos.
 
„Tiek 2011 metų, tiek 2012 metų vasarą pagal gedimų pobūdį daugiausiai gedimų įvyko dėl elektros tiekimo sutrikimų – atitinkamai 52,5 ir 53,5 proc. Gamtos reiškiniai vis dar turi didelę įtaką įmonės teikiamų paslaugų kokybei, todėl planuojame dar papildomai tobulinti telekomunikacinį tinklą, keičiant dalies nepertraukiamo maitinimo šaltinių baterijas bei dalyje objektų diegiant naujus, tobulesnius nepertraukiamo maitinimo šaltinius“, – sakė RAIN-2 projekto vadovo padėjėjas ir Tinklo valdymo tarnybos vadovas, Rokas Jucys.

Kaip pastebėjo R. Jucys, džiugina ir tas faktas, kad net 78 proc. gedimų buvo pradėti šalinti anksčiau nei pranešė klientas. Tai reiškia, kad dalis klientų galėjo net nepastebėti, jog buvo kažkoks nedidelis trikdis, arba laukti, kol bus pašalintas gedimas, teko žymiai trumpiau, nes kreipusis į tarnybą darbai jau vyko.

Primename, jog į Tinklo valdymo tarnybą galima kreiptis visą parą, septynias dienas per savaitę: tel. numeriu: (8 5) 243 0881 ir el. paštu: [email protected] (el. paštu darbo dienomis nuo 07:00 iki 23:00, savaitgaliais ir švenčių dienomis nuo 8:00 iki 20:00).