Norėdami Jums pasiūlyti kokybiškas mūsų interneto svetainėje teikiamas paslaugas, prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies"). Slapukus naudosime atpažindami Jus, kaip ankstesnį svetainės lankytoją ir rinkdami svetainės lankomumo statistiką. Jūs bet kada galite peržiūrėti, kokią informaciją (slapukus) įrašome. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus, tačiau tokiu atveju kai kurios svetainės funkcijos Jums gali būti neprieinamos. Daugiau informacijos

GERESNĖ PASLAUGŲ KOKYBĖ

Nuo šių metų vasario mėnesio vidurio viešosios įstaigos „Plačiajuostis internetas“ Tinklo valdymo tarnyba perėmė tinklo stebėjimo, gedimų prevencijos ir šalinimo funkcijas iš šias paslaugas teikusios privačios tinklo eksploatavimo tarnybos.
„Manome, kad vietoje veikiantis Tinklo valdymo centras, galės operatyviau reaguoti į klientų pranešimus ir nedelsiant šalinti ryšio trikdžius. Tokiu būdu siekiame užtikrinti nepriekaištingą teikiamų paslaugų kokybę“, - sako RAIN-2 projekto koordinatorius Vytautas Tvaronavičius.

Tinklo valdymo tarnyba stebi teikiamų paslaugų kokybinius parametrus ir reaguoja į klientų pranešimus  visą parą, septynias dienas per savaitę. Kreiptis galima tel. numeriu: (8 5) 243 0881 ir el. paštu: rain@placiajuostis.lt.

Be to, iškilusias problemas padeda spręsti VšĮ „Plačiajuostis internetas“ regioniniai darbuotojai, dirbantys Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio ir Tauragės regionuose. Jie vietoje šalina gedimus arba, esant poreikiui, pasitelkia kitų kvalifikuotų kolegų ar papildomai samdomos tinklo eksploatavimo įmonės pagalbą.
VšĮ „Plačiajuostis internetas“ dirba aukštos kvalifikacijos specialistai, sertifikuoti naudojamos įrangos gamintojų. Esant poreikiui, problemų sprendimui pasitelkiami įrangos gamintojų atstovai ar kvalifikuoti papildomai samdomos tinklo eksploatavimo įmonės darbuotojai.

Vieninga reagavimo į pranešimus valdymo sistema, efektyvus resursų planavimas, operatyvus reagavimas ir aukšta kvalifikacija padeda užtikrinti aukštą teikiamų paslaugų kokybę.